Transformatie Gelderlandplein in Amsterdam voltooid

Met het geheel vernieuwde Gelderlandplein rekt Kroonenberg Groep de grenzen van de Zuidas op

Op 8 april 2016 opent Burgemeester Eberhard van der Laan het geheel vernieuwde Gelderlandplein. Dit winkelcentrum in de wijk Buitenveldert in Amsterdam-Zuid kreeg zijn naam in 1966. De afgelopen jaren heeft het Gelderlandplein een grootse metamorfose ondergaan. Herrezen uit het stof van de verbouwing combineert het nu de vertrouwde couleur locale met de luxe van internationale topmerken, de gezelligheid van cafés en terrassen en de aantrekkingskracht van culinaire en culturele genoegens. In de nieuwe presentatie spelen kunst en muziek een rol van betekenis. Logisch, aldus Lesley Bamberger, directeur van Kroonenberg Groep:

“Winkelen anno nu is een totaalbeleving die alle zintuigen prikkelt. Klanten verwachten meer en beter en dat is wat we ze nu op het geheel vernieuwde Gelderlandplein willen bieden.”

Gelderlandplein 24 01 2016_0361 HRGP Magazine, 134 inspirerende Glossy Pages
In de maand voorafgaand aan de opening ontvangen ruim 100.000 Amsterdammers het GP (Glossy Pages) Magazine. Dit inspirerende en trendy blad bevat 134 pagina’s met shoots, verhalen, columns, recepten, productinformatie en nieuwtjes over, door en voor het Gelderlandplein. Hiernaast besteedt het ook ruimschoots aandacht aan de programmering, de acties en de bijzonderheden van de openingsweek. Voor de cover van het magazine tekent Wendelien Daan, een internationaal gerenommeerde fotografe.

Feest en kansen voor iedereen

De opening van het nieuwe Gelderlandplein is een groot spektakel. Gedurende de openingsdagen ontvangen alle bezoekers een speciaal voor deze gelegenheid ontworpen mega-grote-Gelderlandplein-shopping-bag van ecologisch katoen. De eerste 100 tassen bevatten tegoedbonnen ter waarde van € 50,- en aan elke tas hangt een code die kans biedt op een gloednieuwe auto, een GP branded Fiat 500. Op woensdag is er een middag vol kids-activiteiten met als hoogtepunt het optreden van een mystery guest, ook bekend als tv-persoonlijkheid, dierenvriend, bioloog en kinderheld. Wie via www.gelderlandplein.nl/mysteryguest zijn of haar naam heeft geraden, maakt kans op een van de zeer gelimiteerde plaatsen tijdens de show. Deelnemende kinderen aan een dieren/balonnenspeurtocht door het hele winkelcentrum maken kans op een hoverboard. Ook wordt op woensdag de winnaar van de Gelderlandplein-auto bekendgemaakt.

 Op 8 april 2016 opent Burgemeester Eberhard van der Laan het geheel vernieuwde Gelderlandplein. Dit winkelcentrum in de wijk Buitenveldert in Amsterdam-Zuid kreeg zijn naam in 1966. De afgelopen jaren heeft het Gelderlandplein een grootse metamorfose ondergaan. Herrezen uit het stof van de verbouwing combineert het nu de vertrouwde couleur locale met de luxe van internationale topmerken, de gezelligheid van cafés en terrassen en de aantrekkingskracht van culinaire en culturele genoegens. In de nieuwe presentatie spelen kunst en muziek een rol van betekenis. Logisch, aldus Lesley Bamberger, directeur van Kroonenberg Groep:

“Winkelen anno nu is een totaalbeleving die alle zintuigen prikkelt. Klanten verwachten meer en beter en dat is wat we ze nu op het geheel vernieuwde Gelderlandplein willen bieden.”

GP Magazine, 134 inspirerende Glossy Pages
In de maand voorafgaand aan de opening ontvangen ruim 100.000 Amsterdammers het GP (Glossy Pages) Magazine. Dit inspirerende en trendy blad bevat 134 pagina’s met shoots, verhalen, columns, recepten, productinformatie en nieuwtjes over, door en voor het Gelderlandplein. Hiernaast besteedt het ook ruimschoots aandacht aan de programmering, de acties en de bijzonderheden van de openingsweek. Voor de cover van het magazine tekent Wendelien Daan, een internationaal gerenommeerde fotografe.

Feest en kansen voor iedereen

De opening van het nieuwe Gelderlandplein is een groot spektakel. Gedurende de openingsdagen ontvangen alle bezoekers een speciaal voor deze gelegenheid ontworpen mega-grote-Gelderlandplein-shopping-bag van ecologisch katoen. De eerste 100 tassen bevatten tegoedbonnen ter waarde van € 50,- en aan elke tas hangt een code die kans biedt op een gloednieuwe auto, een GP branded Fiat 500. Op woensdag is er een middag vol kids-activiteiten met als hoogtepunt het optreden van een mystery guest, ook bekend als tv-persoonlijkheid, dierenvriend, bioloog en kinderheld. Wie via www.gelderlandplein.nl/mysteryguest zijn of haar naam heeft geraden, maakt kans op een van de zeer gelimiteerde plaatsen tijdens de show. Deelnemende kinderen aan een dieren/balonnenspeurtocht door het hele winkelcentrum maken kans op een hoverboard. Ook wordt op woensdag de winnaar van de Gelderlandplein-auto bekendgemaakt.